آموزش زبان آلمانی

سه شنبه 22 خرداد 1397
11:55
118file

آموزش زبان آلمانی از پایه یکی از کاملترین مجموعه ها در زمینه آموزش زبان آلمانی می باشد که از سطح A1 برای افراد مبتدی شروع شده و تا سطح C1 برای گروه های پیشرفته تر پیش می رود. بخش اول مجموعه آموزش زبان آلمانی از پایه تنها دو سطح A1 و A2 و تا حدودی سطح B1 را در بر می گیرد اما به زودی سایر سطوح پیشرفته تر نیز ارائه خواهد شد.

آموزش زبان آلمانی از پایه1

آموزش زبان آلمانی از پایه

آموزش زبان آلمانی از پایه در سطح A1 به آموزش حروف الفبای آلمانی طی دو درس پرداخته و نحوه صحیح تلفظ حروف در زبان آلمانی را به طور کامل شرح می دهد. حرف R یکی از حروفی است که در بسیاری از زبان ها مانند فرانسه، انگلیسی و به ویژه زبان آلمانی نسبت به سایر حروف تلفظ مشکل تری دارد اما مجموعه آموزش زبان آلمانی از پایه به طور ویژه به آموزش نحوه تلفظ صحیح این حرف در بسیاری از کلمات آلمانی مبادرت ورزیده است.

آموزش زبان آلمانی از پایه

افعال با قاعده، عبارات کاربردی برای افراد مبتدی و ترتیب کلمات از دیگر مباحثی است که مجموعه آموزش زبان آلمانی از پایه در سطح A1 به آن پرداخته است همچنین نحوه بیان بسیاری از اصطلاحات و عبارات ضروری روزمره را نیز بیان کرده است. در ادامه سطح A2-B1 مجموعه آموزش زبان آلمانی از پایه به شرح کامل قیدهای زمان، زمان حال کامل و بیش از صد عبارت کاربردی و ضروری مناسب برای سطح A2 پرداخته و اطلاعات بسیاری در اختیار علاقمندان به زبان آلمانی قرار می دهد.

آموزش زبان آلمانی از پایه

باید افزود حروف ربط در زبان آلمانی، تفاوت میان schon-schȫn و نحوه تشکر از دیگر مباحثی است که مجموعه آموزش زبان آلمانی از پایه آموزش داده است. زبان آلمانی یکی از 5 زبان پرکاربرد دنیا بوده و بیش از 95 میلیون نفر در جهان به این زبان صحبت می کنند. افراد بسیاری به دلایل متعدد از قبیل سفر به آلمان و ادامه تحصیل در این کشور یا آشنایی با فرهنگ آلمانی علاقمند به یادگیری زبان آلمانی می باشند اما باور عموم بر این است که زبان آلمانی یکی از سخت ترین زبان هاست.

آموزش زبان آلمانی از پایه

لازم به ذکر است یک مجموعه آموزش خوب و قابل اعتماد و تلاش فراوان در راستای یادگیری زبان می تواند منجر به فراگیری هرچه بهتر و آسانتر زبان آلمانی شود لذا اگر شما هم به هر دلیلی یکی از افراد علاقمند به فراگیری زبان آلمانی بوده و به دنبال یک منبع قابل اعتماد و تضمینی به منظور آموختن هرچه بهتر و کاربردی تر زبان آلمانی می باشید، مجموعه آموزش زبان آلمانی از پایه در این راستا کمک فراوانی به شما خواهد کرد.

آموزش زبان آلمانی از پایه

آموزش زبان آلمانی از پایه1

مجموعه آموزش زبان آلمانی از پایه در واقع به زبان انگلیسی بوده و مدرس این مجموعه به زبان انگلیسی، زبان آلمانی را آموزش می دهد لذا تسلط نسبی شما به زبان انگلیسی را برای فهم بهتر و دقیق تر دروس می طلبد با این حال زیرنویس فارسی برای تمامی دروس تهیه شده است تا فرایند یادگیری را تسریع و بهبود ببخشد.

آموزش زبان آلمانی در 118فایل


[ بازدید : 113 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به 118file است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]