مستند کشنده ترین حیوانات جهان

سه شنبه 22 خرداد 1397
12:16
118file

شما در مستند کشنده ترین حیوانات جهان میتوانید با خطرناک ترین و کشنده ترین حیوانات جهان آشنا شوید. در سرزمین های وسیع و پهناور جهان برخی از حیوانات با استفاده از جسه ی عظیم خود حکومت میکنند در حالی که برخی دیگر از زهر کشنده شان استفاده میکنند،برخی بر سرعت بالایشان تکیه دارند و برخی هم از مزیت کار گروهی بهره میبرند اما تمامی این موجودات برای شکار،دفاع یا کشتن،از ترفند خاص خودشان استفاده میکنند. بعضی اوقات ما انسان ها با ورود به دنیای این حیوانات بیش از حد به خطر مرگ نزدیک میشویم که شما طی این مستند با کشنده ترین حیوانات بیابان و چمن زار آشنا خواهید شد. در میان تمامی حیوانات تنها مقاوم تر ها میتوانند در صحراهای خشک زندگی کنند یعنی آنهایی که شامل خطرناک ترین حیوانات روی زمین خواهند شد. شکار برای سه موجود سمی در صحرا نیازمند مهارت بالا در استتار و کمین است. در جنوب غربی آمریکا یک کوهنورد به این صحرای زیبا قدم میگذارد اما این مکان زیبا موجود بسیار خطرناکی را در خود مخفی کرده است.

<a rel=

نوعی مار زنگی به نام سایندواندر که در صحرای جنوب غربی از سانورای مکزیک گرفته تا صحرای موهاوی در کالیفرنیا زندگی میکند. این مار سریع ترین مار زنگی دنیا می باشد اما سطح صحرا برای این مار دو مشکل دارد، اولین مشکل استعکاک زیاد و دومین مشکل نیز گرمای شدید. ولی سایندواندر برای حل این دو مشکل از یک راه حل ساده استفاده میکند و آن هم قابلیت حرکت منحصر به فرد او میباشد که با موج دادن به بدن،مار بدن حلقه شده اش را بلند میکند سپس در هر لحظه فقط دو عدد از این حلقه ها با زمین سوزان تماس دارند. این مار خود را به خوبی با زندگی صحرا وقف داده است و آب مورد نیاز خود را از بدن شکار تامین میکند. او مکانی پوشیده را برای کمین پیدا کرده بعد در آنجا مستقر میشود تا این که کمین گاه او توجه یک شکار را به خود جلب کند. سوراخ های روی بینی این مار قادرمی باشد تا تعقییر دما را تا سه هزارم درجه شناسایی کند که ابزاری مناسب برای ردیابی بدن گرم یک شکار محسوب میشود. قبل از افشای مخفیگاه،سایندواندر یک بار فرصت دارد تا به طعمه حمله کند سپس نیش های او سم هموتاکسین را به بدن قربانی تزریق کرده،باعث تخریب گلبول های خون و جلوگیری از انعقاد میشود که با این عمل بدن شکار از درون شروع به تجزیه شدن خواهد کرد. شما در ادامه ی مستند،تصاویر شگفت انگیزی از این مار سمی خطرناک به همراه دیگر حیوانات کشنده ی جهان را مشاهده میکنید.

مستند کشنده ترین حیوانات جهان در 118فایل


[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به 118file است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]