آموزش جامع زنبورداری

چهارشنبه 24 مرداد 1397
13:28
118file

آموزش جامع زنبورداری

آموزش جامع زنبورداری

آموزش جامع زنبورداری در ادامه و در واقع پارت دوم آموزش حرفه ای زنبورداریبوده و تکمیل کننده پارت اول می باشد. این مجموعه آموزشی که ابتدا تا انتهای زنبورداری را در اختیار علاقمندان قرار داده است دارای چهار بخش می باشد. این در حالی است که آموزش جامع زنبورداری با آغاز زنبورداری شروع شده و تا مرحله مربوط به بیماری های کندو و زنبورها پیش می رود.

آموزش جامع زنبورداری 1

آموزش جامع زنبورداری - آموزش جامع زنبورداری

بخش اول این مجموعه آموزشی شامل بیش از 16 ویدئو مرحله به مرحله بوده که تمام نکات ضروری پیرامون حرفه زنبورداری را آموزش داده است. باید افزود بخش دوم مجموعهآموزش جامع زنبورداری چگونگی پیدا کردن ملکه زنبورعسل، بررسی کامل قاب های کندو و اصول پایه مربوط به زنبورداری را در اختیار افراد مبتدی قرار داده است. باید افزود بخش سوم مجموعه آموزش جامع زنبورداری بیماری های مربوط به کندو را پوشش داده و اطلاعات جامعی در این رابطه ارائه داده است. نحوه پاک سازی کندو در برخی موارد، چگونگی انتقال زنبورها به یک کندوی جدید و بیماری واروا (Varroass) از مواردی است که بخش سوم این مجموعه آموزشی به آن پرداخته است. در رابطه با بیماری واروا لازم به ذکر است که این بیماری به یکی از دو روش حمل و نقل کندوها از نقطه ای به نقطه دیگر یا ورود اتفاقی زنبورهای کارگر آلوده به کندو سالم صورت خواهد گرفت.

آموزش جامع زنبورداری 1

آموزش جامع زنبورداری - آموزش جامع زنبورداری

در ادامه بخش چهارم مجموعه آموزش جامع زنبورداری کامل کننده پارت سوم بوده و به بررسی سایر بیماری های مربوط به کندو پرداخته است. اگر علاقمند به فراگیری کامل زنبورداری توسط یکی از بهترین مجموعه های آموزش زنبورداری می باشید مجموعه آموزش جامع زنبورداری همه آنچه را که به دنبال فراگیری آن هستید در اختیارتان قرار خواهد داد. زنبورداری یکی از حرفه های پردرآمد در نظر گرفته شده و افراد بسیاری از این راه به درآمدهای میلیونی دست یافته اند علارغم اینکه به سرمایه اولیه زیادی برای شروع کار نیاز نیست اما عواملی نظیر میزان تجربه و مدیریت، نوع کندو و ده ها مورد دیگر از عواملی است که در میزان درآمد حاصل از زنبورداری موثر می باشند.

آموزش جامع زنبورداری - آموزش جامع زنبورداری

محل و منطقه ای که برای شروع کارزنبورداری انتخاب می کنید اهمیت زیادی دارد اما جای بسی خرسندی است که اکثر مناطق ایران برای حرفه زنبورداری مناسب بوده و از لحاظ انتخاب منطقه مناسب دچار مشکل نخواهید شد. برای آغاز کار زنبورداری به امکانات زیادی نیاز ندارید بلکه لباس کامل زنبورداری، چکمه، دودی، اهرم و برس تمام آن چیزی است که باید تهیه کنید. نحوه استفاده از هریک نیز در مجموعه آموزش جامع زنبورداری شرح داده شده است.

آموزش جامع زنبورداری

اگر علاقمند به حرفه زنبورداری می باشید باید در این زمینه اطلاعات زیادی کسب کرده و با اطلاعات کافی فعالیت خود را آغاز کنید. این در حالی است که مجموعه آموزش جامع زنبورداری جزئیات این اطلاعات را در اختیارتان قرار خواهد داد. به عبارت بهتر این مجموعهآموزشی می تواند افراد مبتدی و کسانی که پیش از این هیچ گونه فعالیتی در زمینه زنبورداری نداشته اند را برای آغاز حرفه زنبورداری آماده کند.

آموزش جامع زنبورداری 1

آموزش جامع زنبورداری

لیست سرفصل های مجموعه آموزش جامع زنبورداری عبارتند از:

-آغاز زنبورداری

-سال زنبورداری

-ملکه زنبورعسل

-بیماری های مربوط به کندو


[ بازدید : 146 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به 118file است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]