آموزش طراحی ناخن

پنجشنبه 25 مرداد 1397
12:04
118file

آموزش طراحی ناخن یکی از جذاب ترین و بهترین مجموعه های آموزشی در زمینه طراحی ناخن محسوب می گردد. امروزه یکی از موارد مهم در حفظ ظاهر ناخن ها، علاوه بر ظرافت و دقت در کاشت، طراحی زیبا و چشم گیر ناخن ها است. آنچه امروز در وب سایت 118فایل برای شما علاقه مندان به یادگیری بیش از هزاران طرح جذاب و دیدنی منتشر شده، مجموعه آموزش طراحی ناخن می باشد. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که هر ناخن کار باید علاوه بر حفظ دقت، ظرافت و تمیزی در کاشت ناخن، از توانایی و تبحر خاصی در طراحی هر گونه طرح و مدل دلخواه مشتریان و البته خلق طرح هایی زیبا و چشم گیر برخوردار باشد که مجموعه آموزش طراحی ناخن با برخورداری از هزاران مدل جذاب و به روز به شما در این امر کمک فراوانی خواهد کرد.

آموزش طراحی ناخن - آموزش طراحی ناخن

مجموعه آموزش طراحی ناخن به توضیح نحوه شکل دادن ناخن ها در چندین مدل متفاوت از جمله بادامی، مستطیلی، بیضی، موج دار، گلدانی یا تابوتی و ... پرداخته و پس از شکل دادن آنان به طراحی ناخن ها با زیباترین طرح های روز دنیا می پردازد. هم چنین این مجموعه چندین طرح زیبا برای ناخن های نوک تیز در نظر گرفته و نحوه طراحی آنان را به صورت کامل آموزش می دهد.


برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.

www.118file.com


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به 118file است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]