آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی

يکشنبه 6 خرداد 1397
13:39
118file

آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی، یکی از جامع ترین آموزش ها در زمینه طراحی وب سایت' >طراحی وب سایت از طریق وردپرس بوده که به صورت گام به گام، تمامی مراحل طراحی یک وب سایت زیبا را از ابتدا تا انتها توضیح می دهد. این آموزش به شما نشان می دهد که چگونه بدون نوشتن کد، بتوانید وب سایتی زیبا طراحی نمایید. آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی برای افراد مبتدی و کسانی که تا به حال وب سایتی طراحی نکرده و یا تجربه کدنویسی را ندارند، نیز مناسب می باشد. این دوره آموزشی به شما نحوه طراحی وب سایتی ریسپانسیو که در تمامی دستگاه ها از جمله تبلت، موبایل و کامپیوتر قابل نمایش باشد را به طور کامل و مرحله به مرحله آموزش می دهد.

آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی

در ابتدای ویدئوهای آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی، شاهد نحوه تهیه هاست و دامنه برای وب سایت خود خواهید بود. لازم به ذکر است که دامنه به نام وب سایت و هاست به فضای مورد نیاز برای آن جهت جایگذاری مطالب مورد نیاز شما اطلاق می گردد.

آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی - آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی

دوره آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی، پس از توضیح نصب وردپرس در وب سرور به شما تمام کارهایی که برای طراحی یک وب سایت زیبا و خیره کننده باید انجام دهید را به صورت کامل آموزش می دهد. باید افزود که این دوره به شما چگونگی افزودن مطالب و صفحاتی به وب سایتتان را به صورت گام به گام آموزش داده و توضیحاتی راجع به نحوه حذف مطالب و صفحاتی که به عنوان نمونه و یا به اشتباه در وب سایت قرار گرفته اند را ارائه می کند.

آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی - آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی

از دیگر مواردی که دوره آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی به آن پرداخته، می توان به توضیح نحوه ساخت منو و افزودن آیتم هایی به آن در وب سایتتان اشاره نمود. هم چنین در این دوره توضیحاتی درباره چگونگی تغییر ظاهر وب سایت به دلخواه خودتان، ارائه شده است.

آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی

شاید شما هم مانند اکثر وب سایت ها تمایل به افزودن لینک هایی مربوط به فیس بوک، یوتیوب، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی در انتهای وب سایت خود داشته باشید که دوره آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی، تمامی مراحل انجام این کار را به صورت جامع آموزش می دهد.

آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی

از دیگر موارد آموزش داده شده در این دوره آموزشی می توان به نحوه افزودن فونت های دلخواه، چگونگی ایجاد پس زمینه ای زیبا برای صفحه نخست وب سایت، نحوه جایگذاری مطالب کلیدی در قسمت Footer وب سایت و به طور کلی آموزش تمامی مواردی که برای ایجاد یک وب سایت جامع و زیبا بدون نوشتن حتی یک خط کد لازم است، اشاره نمود. باید افزود که دوره آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی به شما چگونگی بهینه سازی وب سایتتان را برای موتورهای جستجو نیز آموزش می دهد. پس اگر تا به حال تجربه کد نویسی نداشته ولی علاقه زیادی به طراحی وب سایتی به دلخواه خودتان دارید، همین حالا نسبت به تهیه این مجموعه آموزشی از طریق وب سایت 118فایل اقدام نمایید.

آموزش ساخت وب سایت وردپرس بدون کد نویسی در 118فایل


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
ایـــاد1397/3/6 ساعت 13:43
سلام عزیزمممم... وبلاگ خیلی زیبا وجالبی داریییی...
سلام دوست عزیز ممنونم بازم سربزن امیدوارم ازامکانات وبلاگم بهره کافیوببری
ayad.avablog.ir/
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به 118file است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]