انیمیشن وال ای- WALL-E 2008

دوشنبه 7 خرداد 1397
12:22
118file

انیمیشن وال ای- WALL-E 2008، انیمیشن وال ای یک انیمیشن علمی تخیلی محصول کشور آمریکا به کارگردانی Jim Morris و نویسندگی Andrew Stanton می باشد نویسندگی Andrew Stanton می باشد که توسط کمپانی Pixar Animation Studios در تاریخ 27 ژوئن 2008 انتشار یافت. بودجه ی ساخت این انیمیشن 180 میلیون دلار بود که با فروشی بالغ بر 533 میلیون دلار در سراسر جهان همراه شد.

انیمیشن وال ای- WALL-E 2008

انیمیشن وال ای در مورد یک ربات مکعبی کوچک با چشمانی شبیه به یک دوربین چشمی به نام وال ای می باشد. داسان از این قرار است که در سال 2805 زمین به یک سیاره خالی از موجودات زنده تبدیل شده و فقط زباله ها در تمام زمین یافت میشود.

تمامی انسانها به وسیله ی یک شرکت فضانوردی موفق شده اند که زمین را ترک کرده و به سیاره ی دیگری مهاجرت کنند. اما آنها قبل از رفتن وال ای را طراحی کرده اند تا بتواند به وسیله ی محفظه کوچک داخل شکم خود زباله ها را فشرده سازی کرده و دسته بندی کند.

وال ای با گردن دراز و ظاهر دوست داشتنی خود تنها یک رباط بی احساس رفتگر مکانیکی نیست چرا که او از میان تمامی این زباله ها بر روی زمین ، گنجینه ای زیبا برای خود فراهم کرده مانند یک مکعب روبیک ، لامپ نوری همچنین یک نوار موزیکال که در این گنجینه دیده میشود.

علاوه بر این وال ای موفق شده یک گیاه را نیز در انبار خانه ی خود پرورش دهد و از قضا بعد از گذشت صدها سال انسانها تصمیم گرفته اند تا رباتی را برای پیدا کردن گیاه به زمین بفرستند و در صورت یافتن گیاه توسط این ربات ، انسانها دوباره برای زندگی به زمین بازمیگردند. رباتی که به زمین فرستاده شده با چشمان آبی درشت و بدنی تخم مرغی شکل سفید رنگ ، ایو نام دارد.

ایو نسبت به وال ای تفاوت های ویژه ای دارد چون ایو از نثل جدید ربات هایی می باشد که از تکنولوژی پیشرفته تر لیزر استفاده میکند اما وال ای تنها یک ربات رفته گر مکانیکی ساده می باشد. با این وجود وال ای عاشق این ربات پیشرفته میشود ولی بعد از چند روز سفینه فضایی به زمین بازمیگردد تا ایو را با خود ببرد که در ادامه...

انیمیشن وال ای- WALL-E 2008

نام فارسي: انیمیشن وال ای

نام لاتين: WALL-E 2008

انتشار: 27 ژوئن 2008

امتياز انيميشن: 8.4/10 IMDb

محصول کشور: آمریکا

زبان انيميشن: انگلیسی ، زیرنویس فارسی

مدت زمان نمايش: 98 دقیقه

ژانر انيميشن: کمدی

کارگردان: Jim Morris

انیمیشن وال ای- WALL-E 2008 در 118فایل


[ بازدید : 79 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به 118file است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]