آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

سه شنبه 26 تير 1397
13:17
118file

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ انواع سبک های هیپ هاپ و سبک های مشابه را نیز به طور کامل و مرحله به مرحله آموزش می دهد. این مجموعه اموزشی که توسط یکی از برترین مربیان هیپ هاپ تهیه شده است، یکی از بی نظیرترین مجموعه های آموزشی به منظور فراگیری هرچه بهتر هیپ هاپ می باشد. آموزش قدم به قدم هیپ هاپ با آموزش هیپ هاپ برای افراد مبتدی آموزش را آغاز کرده و مربی مجموعه به صورت آرام و قدم به قدم مراحل انجام کار را آموزش می دهد به گونه ای که در حین تماشای مجموعه به دلیل پایین بودن سرعت آموزش قادر به انجام حرکات همراه با مربی خواهید بود.


آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

آموزش چاچا، سالسا و Breakdance از دیگر موارد آموزشی بخش اول مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ می باشد. در ادامه مربی مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ سطح آموزش را بالاتر برده و حرکات با سرعت بیشتری نسبت به سطح مبتدی آموزش داده می شود به طوری که بخش دوم این مجموعه بی نظیر، به آموزش حرکات هیپ هاپ در موزیک ویدئو خوانندگان معروف پرداخته است.


آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ - آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

باید افزود بخش سوم مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ در واقع تکمیل کننده آموزش های بخش دوم می باشد. مربی مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ آقای Mirhan می باشد که اهل کشور ارمنستان است و یکی از بازیگران کاربلد بوده و در مجموعه هایی نظیر 17 again نیز ایفای نقش کرده است. وی که به عنوان یکی از برترین مربیان هیپ هاپ در دنیا شناخته می شود در برخی از ویدئوها به تنهایی و در بسیاری با همکاری تیمش متشکل از دو خانم و آقا به آموزش اصولی حرکات هیپ هاپ پرداخته است.

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

چهار بخش اول مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ به گروه Mirhan اختصاص یافته و دربردارنده آموزش های گروهی و Choreogaphy می باشد. آنچه در رابطه با هیپ هاپ از اهمیت بالایی برخوردار است هماهنگ شدن فرد با ریتم موسیقی و همراهی دقیق با موسیقی می باشد لذا این مجموعه آموزشی به بهترین شکل ممکن و به آرامترین شیوه تمامی حرکات مربوط به هیپ هاپ را آموزش داده است. پس از فراگیری کامل آموزش های ابتدایی قادر خواهید بود شیوه های تندتر و پیچیده تر را نیز با تمرین فراوان بیاموزید.

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

در پایان بخش پنجم مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ، دربردارنده سری ویدئوهای مجموعه How Cast می باشد که باله، چاچا، سالسا و شیمی را به بهترین شکل ممکن در اختیار علاقمندان قرار داده است. از ویژگی های برجسته مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ می توان به مربیان کاربلد و آموزش مرحله به مرحله و جزء به جزء این مجموعهآموزشی اشاره کرد به گونه ای که برای تمامی افراد چه کسانی که در این زمینه مبتدی هستند و چه افراد حرفه ای که سال ها در این زمینه فعالیت کرده اند، مناسب خواهد بود.


آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ که بیش از 15 ساعت آموزش اصولی و گام به گام هیپ هاپ می باشد در واقع همانند یک کلاس آموزشی عمل کرده و به جرات می توان گفت از کلاس آموزشی نیز امر آموزش را بهتر محقق خواهد کرد. لذا اگر علاقمند به فراگیری هر چه بهتر هیپ هاپ می باشید اما وقت و هزینه کافی برای شرکت در کلاس های آموزشی را ندارید، مجموعه آموزش آموزش قدم به قدم هیپ هاپ که توسط وب سایت 118فایل گرداوری شده را از دست ندهید.

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

لیست سرفصل های این مجموعه آموزشی عبارتند از:

بخش اول:

-آموزش هیپ هاپ برای سطح مبتدی

-اموزش سالسا

-آموزش چاچا به صورت مرحله به مرحله

-آموزش Breakdance

بخش دوم:

-15ویدئو Choreography

بخش سوم:

-آموزش مرحله به مرحله هیپ هاپ

بخش چهارم:

-14 ویدئو گام به گام Choreography

بخش پنجم:

-آموزش گام به گام حرکات شیمی

-آموزش چاچا

-باله

برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به 118file است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]