آموزش اصول و مبانی لین

شنبه 6 مرداد 1397
12:27
118file


Lean startup به روشی برای توسعه کسب و کارها و محصولات گفته میشود که هدف آن کوتاه کردن چرخه های توسعه محصول با اتخاذ ترکیبی از آزمایشات مبتنی بر فرضیه کسب و کار، انتشار محصولات تکراری و یادگیری معتبر است. لین ابتدا در سال 2008 توسط Eric Ries مطرح شد. روش لین با استفاده از تجارب شخصی افراد و سازگاری با اصول مدیریت ناب در شرکت های راه اندازی شده با تکنولوژی بالا، تا به امروز گسترش یافته است و به هر فرد، تیم یا شرکتی که به دنبال معرفی محصولات یا خدمات جدید در بازار هستند، کمک میکند.


آموزش اصول و مبانی لین1

آموزش اصول و مبانی لین - آموزش اصول و مبانی لین

دستورالعمل ها در روش لین تلاش برای از بین بردن شیوه های ناپایدار و افزایش شیوه های تولید ارزش در مرحله توسعه محصول می باشد، به طوری که تولید کنندگان می توانند شانس بیشتری برای موفقیت، بدون نیاز به مقدار زیادی از منابع مالی خارجی داشته باشند. برنامه های کسب و کار دقیق یا بازخورد مشتری درهنگام توسعه محصول، فرایندی جدایی ناپذیر از راه اندازی پایدار است و تضمین می کند که تولید کننده زمان سرمایه گذاری در طراحی ویژگی ها یا خدماتی که مصرف کننده نمی خواهد، به چه صورت سرمایه گذاری کنند. این روش معمولا از طریق دو فرآیند انجام می شود، اولین فرایند با استفاده از شاخص های عملکرد کلیدی و دومین فرایند استقرار مستمر می باشد.

آموزش اصول و مبانی لین - آموزش اصول و مبانی لین

شما میتوانید در آموزش اصول و مبانی لین با مفاهیم بیشتری از این روش آشنا شوید و از مبانی لین برای شیوه های تولید با ارزش با کمترین منابع به همراه کمترین درصد خطا کمک بگیرید. این آموزش به شما کمک میکند تا ابتدا لین را بشناسید سپس رویکرد مدیریت عملیات، یعنی ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان با منابع کمتر را درک کرده و به کار بگیرید. یک سازمان لین ارزش مشتری را درک می کند و فرایندهای کلیدی آن را به طور مداوم افزایش می دهد. هدف نهایی این است که از طریق یک فرآیند ایجاد ارزش که دارای ضایعات صفر است، ارزش کامل را به مشتری ارائه دهید.مفاهیم لین به طور موفقیت آمیزی برای هر جنبه ای از انجام کسب و کار مورد استفاده قرار گرفته است. در دوره آموزش اصول و مبانی لین، اصول لین و نحوه استفاده آنها در فرایندها، تولید و خدمات به شما آموزش داده می شود.

آموزش اصول و مبانی لین1

مباحث این دوره ی آموزشی عبارتند از:

-What is lean?

-Process mapping and reengineering

-Cost and constraints

-Lean manufacturing

-Lean services

-Lean culture

-Lean thinking



مشاهده تصاویر این فایل:


[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به 118file است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]