آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery

چهارشنبه 10 مرداد 1397
12:16
118file

آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery

آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery به شما نحوه فرم سازی را در jQuery به صورت مرحله به مرحله توضیح می دهد. در آغاز این دوره آموزشی شما با چگونگی راه اندازی فایل ها آشنا خواهید شد. سپس مدرس این دوره شروع به طراحی صفحه فرم مورد نظر می کند. از اینرو شما در راستای این بخش از مجموعه آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery، چگونگی طراحی دکمه های login و signup را یاد خواهید گرفت. هم چنین درباره نحوه ایجاد فرم login اطلاعات جامعی را در قالب دو پارت کسب خواهید نمود.


آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery

آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery - آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery

یکی دیگر از مباحث پوشش داده شده توسط دوره آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery، طریقه استفاده از jQuery در دکمه signup یا همان ثبت نام و login یا همان ورود می باشد. لازم به ذکر است که در این مجموعه شما با چگونگی ایجاد فرم مربوط به signup نیز آشنایی پیدا خواهید کرد.

آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery

یکی از بخش های ارائه شده در مجموعه آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery، به نحوه تایید فرم ثبت نام اختصاص داده شده است. از اینرو شما در این بخش با چگونگی تایید اعتبار نام و نام خانوادگی افراد آشنا خواهید شد. هم چنین طریقه نمایش خطا در صورت ورود اطلاعات اشتباه توسط کاربران را یاد خواهید گرفت. تایید جنسیت افراد نیز از دیگر موارد توضیح داده شده در این بخش از مجموعه آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery به شمار می رود. لازم به ذکر است که در این بخش، شما چگونگی تایید اعتبار پست الکترونیکی وارد شده توسط کاربران را به صورت مرحله به مرحله آموزش خواهید دید. در بخش مذکور، نحوه تایید اعتبار رمز عبور وارد شده و نیز اطلاعات مربوط به عملکرد دکمه ثبت نام از دیگر مباحث آموزش داده شده، محسوب می گردند.


آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery

آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery

بخش دیگری از مجموعه آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery به تایید اعتبار فرم ورود یا login اختصاص یافته است. در این بخش شما با چگونگی تایید اعتبار آدرس پست الکترونیکی وارد شده توسط کاربران در فرم مربوط به login آشنا خواهید شد. هم چنین نحوه تایید اعتبار رمز عبور وارد شده را یاد خواهید گرفت. باید افزود که شما در قالب این بخش از مجموعه آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery درباره عملکرد دکمه ورود یا login اطلاعات جامعی را کسب خواهید نمود. لازم به ذکر است که تمامی موارد توضیح داده شده در مجموعه آموزش ساخت فرم ثبت نام با jQuery مربوط به نحوه فرم سازی می باشند، پس برای یادگیری کامل این مبحث، همین حالا این مجموعه را از طریق وب سایت 118فایل تهیه کنید.




مشاهده تصاویر این فایل:


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به 118file است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]