آموزش ترانسفر و دکوپاژ

پنجشنبه 11 مرداد 1397
12:12
118file

آموزش ترانسفر و دکوپاژ از کارهای هنری مشهوری هستند که کاربردهای مختلفی دارند. به طور کلی آموزش ترانسفر و دکوپاژ برای انتقال تصویر مورد نظر روی یک جسم انجام می شوند. البته آموزش ترانسفر و دکوپاژ متفاوت هستند و تفاوت آنها در جسم مورد استفاده، روش اجرا و کیفیت است. هر دوی آموزش ترانسفر و دکوپاژ روی اجسام مختلف قابل اجرا هستند و علاوه بر زیبایی مضاعف، می توانند موجب افزایش استحکام نیز بشوند. از آموزش ترانسفر و دکوپاژ برای پوشاندن قسمت های خالی اجسام یا پوشاندن قسمت های آسیب دیده و دارای زدگی می توان استفاده کرد. آموزش ترانسفر و دکوپاژ به تجهیزات خاص و گران قیمتی نیاز ندارد و تنها با کمی تجربه می توان بهترین نوع آن ها را انجام داد.


آموزش ترانسفر و دکوپاژ


آموزش ترانسفر و دکوپاژ - آموزش ترانسفر و دکوپاژ

آموزش ترانسفر و دکوپاژ با هم متفاوت هستند اما در مفهموم یکسانند و کارکرد تقریبا مشابهی دارند. ترانسفر یعنی انتقال دادن تصویری که روی کاغذ مخصوص ترانسفر چاپ شده است و با استفاده از کاغذ مخصوص ترانسفر، آب، رنگ آکریلیک و چسب مخصوص ترانسفر انجام می شود. این کار تزیینی چون از جنس قابل شست‌وشو می باشد، می تواند علاوه بر زیبایی با تصویر مورد نظر شما، مقاومت جسم را نیز افزایش دهد. ترانسفر را می توان روی چوب، شیشه، سفال، پارچه و حتی بوم نقاشی و لباس انجام داد که البته روش های متفاوتی دارند و برای برخی انواع ترانسفر از روش حرارتی با اتو استفاده می شود. احتمالا ترانسفر تصاویر شخصی افراد را داخل قاب هایی روی چوب یا حتی روی شمع دیده اید و از خود پرسیده اید که این کار زیبای هنری چگونه انجام شده است. با تماشای ویدئوهای آموزش ترانسفر و دکوپاژ می توانید راز این هنر را بیاموزید.


آموزش ترانسفر و دکوپاژ

آموزش ترانسفر و دکوپاژ - آموزش ترانسفر و دکوپاژ

آموزش ترانسفر و دکوپاژ در بخش دوم، شامل آموزش دکوپاژ است. دکوپاژ در واقع انتقال یک عکس یا طرح روی وسیله های مختلف می باشد. با دکوپاژ می توان وسایلی مانند میز و صندلی یا حتی شمع های یک رنگ را طرح دار کرد و حتی اگر عیبی زیردکوپاژ وجود داشته باشد، آن را پوشاند. فایل های ویدئویی آموزش ترانسفر و دکوپاژ دارای دو بخش اصلی هستند. بخش اول که مربوط به آموزش ترانسفر است، آموزش کامل ترنسفر روی چوب، شمع، سرامیک، شیشه، قاب، لیوان و... را شامل می‌شود. بخش دوم به آموزش دکوپاژ روی اجسامی مانند شمع، شیشه، میز، پارچه و... می پردازد. هم اکنون می توانید آموزش ترانسفر و دکوپاژ که توسط وبسایت 118file.com آماده شده است را سفارش دهید و به این هنر زیبا مشغول شوید.




مشاهده تصاویر این فایل:


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به 118file است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]