آموزش طراحی کاور برای کتاب

دوشنبه 8 مرداد 1397
18:37
118file

آموزش طراحی کاور برای کتاب

آموزش طراحی کاور برای کتاب درباره نحوه طراحی یک جلد زیبا و مناسب برای کتاب هایتان توضیحات جامعی را ارائه می دهد. این دوره با توضیحات مقدماتی تئوری طراحی گرافیک، آموزش های خود را آغاز می کند. از اینرو در این مجموعه شما با اصول اصلی طراحی و ترکیب گرافیک و هم چنین اصول مربوط به طرح های رنگی آشنا خواهید شد. لازم به ذکر بوده که یکی از بخش های مجموعه آموزش طراحی کاور برای کتاب به توضیح اصول جفت شدن فونت ها اختصاص داده شده است. در این بخش شما درباره اینکه کدام فونت ها در کنار یکدیگر جلوه خوبی داشته و نیز چگونگی انتخاب بهترین راه برای استفاده از متن های چاپی، اطلاعاتی را کسب خواهید نمود.


آموزش طراحی کاور برای کتاب

آموزش طراحی کاور برای کتاب

یکی دیگر از بخش های ارائه شده در مجموعه آموزش طراحی کاور برای کتاب به بیان نکاتی برای طراحی کاور کتاب های داستانی و غیر داستانی اختصاص داده شده است. این دوره در قالب بخش افکت های تصاویر در پاورپوینت به شما نحوه حذف پس زمینه یک تصویر خاص را آموزش می دهد. هم چنین شما در این بخش از مجموعه آموزش طراحی کاور برای کتاب، چگونگی ایجاد لایه های مختلف برای تصاویر را فرا خواهید گرفت. طریقه ترکیب تصاویر با پس زمینه ای دیگر از دیگر آموزش های ارائه شده در این بخش محسوب می شود. باید افزود که شما در قالب این بخش از مجموعه آموزش طراحی کاور برای کتاب با چگونگی وارد کردن یک تصویر درون اشکال مختلف با پاورپوینت آشنا خواهید شد.

آموزش طراحی کاور برای کتاب - آموزش طراحی کاور برای کتاب

چگونگی سه بعدی سازی تصاویر با استفاده از نرم افزار پاورپوینت از دیگر مباحث توضیح داده شده در بخش مذکور مجموعه آموزش طراحی کاور برای کتاب محسوب می گردد. در این بخش شما نحوه تقسیم بندی تصاویر خود را با رنگ های مختلف یاد خواهید گرفت. یکی دیگر از بخش های مجموعه آموزش طراحی کاور برای کتاب درباره توضیح سفارشی سازی و افکت های مختلف فونت ها می باشد. به طوریکه شما در این بخش چگونگی جایگذاری تصاویر در داخل حروف یک کلمه را به صورت مرحله به مرحله یاد خواهید گرفت.

آموزش طراحی کاور برای کتاب

آموزش طراحی کاور برای کتاب - آموزش طراحی کاور برای کتاب

از دیگر موضوعات توضیح داده شده در مجموعه آموزش طراحی کاور برای کتاب می توان به نحوه ترکیب کردن تمامی موارد توضیح داده شده در این دوره برای طراحی یک جلد کتاب اشاره نمود. این دوره با طراحی چندین جلد کتاب داستانی و غیر داستانی در درک تمامی مفاهیم آموزش داده شده به شما کمک فراوانی می نماید.

برای خرید این این پکیج به وب سایت www.118file.com


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به 118file است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]